Ogłoszenie nr 56693 - 2017
z dnia 2017-04-01 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPROW
2014 – 2020 poddziałanie 7.2 Wsparcie inwestycji związanych z
tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej
infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie
energii, typ: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18308-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Milanów, krajowy numer identyfikacyjny
53796400000, ul.
ul. Kościelna
,
21210
Milanów, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
083 3567002 w. 37, faks
833 567 002, e-mail
gmina@milanow.iap.pl
Adres strony internetowej (URL): www.milanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 101781l w Gminie Milanów w miejscowości Rudno
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 101781L w miejscowości Rudno
III od km 0+000,00 do km 2+859,70 (kilometracji roboczej) na odcinku
2859,70 m wykonana w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w skład którego,
wchodzi: opracowanie dokumentacji technicznej tj. projektów budowlanych i
wykonawczych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń a następnie wykonanie
robót budowlanych, związanych z przebudową ww. drogi gminnej Nr 101781L.
Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia
na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących
prace objęte zakresem zamówienia polegające na wykonaniu prac fizycznych
przy robotach ogólnobudowlanych, operatorów sprzętu, z wyłączeniem
obsługi geodezyjnej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu
pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Minimalny wymagany okres
gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy
licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca
może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie
uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w
rozdziale XXVII SIWZ - Kryteria wyboru i sposób oceny ofert oraz
udzielenie zamówienia. UWAGA: Udzielając gwarancji Wykonawca zobowiązany
jest zapewnić bezpłatne czynności, przeglądy gwarancyjne w okresie
udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te
koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy muszą odbywać się minimum
raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga
częstszych przeglądów gwarancyjnych. Opis przedmiot zamówienia określa
program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45233262-3,
45233150-5,
45100000-8,
45111000-8 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT173517.62 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S. A.,
seretariat@prdsabp.pl,
ul. Sidorska 84-90,
21-500,
Biała Podlaska, kraj/woj.
lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1743699,38 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1494875,00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1743699,38 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|